Cicegi_brn canım benim kanmayın lu yastıkmış yok o yok bu hepsi para tuzağı. Benim oğlum 2 haftalıkken kafadan ameliyat oldu bu yüzden sürekli sol tarafa yatırmak zorunda kaldım yaklaşık bir ay kadar oğlumun kafası füze gibi oldu arkaya doğru büyüdü.iyileşyiği gibi oğlumu sırt üstü yatırıp kafasının yanlarına dönmesini engellemek için onu rahatsız etmeyecek birşeyler koydum zamanla düzeldi hatta kafası yuvalar çok güzel oldu. Aynı şekilde Kızım da doğduğunun 2. Gününden itibaren kustuğu için 2.5 ay boyunca sürekli yan yatırmak zorunda kaldım onun da kafası füze gibi oldu. Kusması durduğu gibi onuda aynı şekilde yatırmaya başladım çok şükür onunda kafası yuvarlak ve güzel oldu. Sende bebeğini kafasının şekline göre sağa sola sırt üstü yatır. 2 yaşına kadar da bebeklerin kafası şekil alır. Merak etme ama dediğim gibi yaparsan 2 yada en fazla 3 ayda düzelir inşaallah.