Hangi anda yaptığını gözlemleyin.
Oğlum 9 aylık oda yapıyor ama onun mesela hayır deme şekli o. Uyumak istemediğinde yapıyor veya yemek yedirirken doyduğunda yemek istmediği zaman yapıyor çok sıkıldığı zaman yapıyor. Bende ilk zamanlar şaşırmıştım ama farkında vardım ki “hayır” deme şekli o olmuş :)