Oglumteksebebim merhaba, verebilirseniz aç verin ame veremiyorsanız da tok olsa da verin onun faydası mutlaka olacak. Hiç vermemekten iyidir ( ben aynı hatayı yaptım çok sık emdiği için verememiştim aç olacak, sütle verilmez vs diye ) Sonradan yükseltmek için baya uğraştık. Doktora da dedim uygulayamadım sürekli emdiği için dedim o da farketmez önemli olan içsin dedi faydası % 100 olmada da daha az olur ama eksik olmaz dedi. Çok uzun oldu 😉ihmal etmeyin