Selam kızlar, 2. Ay aşısını yaptıranlar, bebeklerinizde nasıl bir yan etkisi oldu? Ateş yaptımı? Benim ogluma sabah yapildi, halsizlik basladi aksamustu, sesi cikmiyor pek miniğimin, emiyor uyuyakalıyor. Surekli atesini olcup kontrol ediyorum yuksek degil 37 lerde
seyrediyor. Korkuyorum çıkacak diye😬😬