Ddemirkiran bebevita ebebektede var BİM’in değil öncelikle hip in ve Alman markası diye biliyorum ,ikizlerime 1 numarasını kullanıyorum severek içiyorlar bazı pahalı mamalar bizde ishal bile yaptı
Biz meme mama yapıyoruz bende bazen bebevita bazen bebelac veriyorum ama ağırlık bebevita ,kilo alımınıda destekliyor,👍🏻
En pahalı en iyi diye birşey yok❗️
İyi geldiyse devam et