Bebeğimin kusması ile bırcok post açmıştım sorum şu bebeğimi emziriyorım beşiğine koyuyorum gazını alıp fakat bebeğim biraz beşikte oyalanıyor (30dk) bunsürede ara ara kusuyor da tekrar emzirip uykuya dalmasını mı sağlamalıyım yoksa uyumasını beklemeyi mi