mada oğlum doğduğundan beri BİM’in bezini kullanıyorum çok memnunum pişik taşırma vs yapmadı sadece sanırım kalıbı dar 1 ay geçmeden numara değiştirdik oğlum şuan 8 aylık 5 numarasını kullanıyorum 6 numarası da yok bu küçük gelince napıcam onu bilmiyorum 🤦