Üzülecek hiç bir şey yok Rabbimden gelen bir şey eğer bebeğin bu dünyada yiyecek rızkı var ise doğar.
bende çift rahimliyim 36 haftamda doğum yaptım ama Rahime bağlı değildi yaramazlık yapıp içerde suyunu patlatmış dr suyu patlatmasaydı 40 bulurduk demişti. Şimdi 5 aylık yerinde durmuyor 😀😀