SenaKarabey Esenlerde değil ama bayrampaşa kolan hastanesinde dilek hanımda yaptım doğumumu. Hastaneden bütün personelden ve doktorudan da çok memnun kaldım. 🥰
Cnnsmy SenaKarabey teşekkür ederim ama ben çocuk doktoru araştırmak istemiştim sanırım yanlış sormuşum