ssura93 bir ikiz annesi olarak söylüyorum evet canım iki tane kese varsa ikizdir küçük olanı sonradan tutunmuştur oyüzden diğerinden küçük benim üç gün vardı aralarında o yüzden biri küçüktü biri daha iriydi doğdular 7aylık oldular hala önce tutunan daha iri sonradan tutunan daha minnak