Eskaci
Bu normal aslında.
Bebekler kendini kirletmeöe içgüdüsü ile doğarlar. Bu nedenşe altını açınca çiş, kaka yapma durumu olur. Yani beze biz alıştırıyoruz aslında.
Bir de çiş yapma olayı hormonlarla alakalı. Bebekler de uykudayken yapmaz. Çünkü hormon bunu engeller. Yapması için uyanması gerekir. Hatta bazen yapmak için uyanırlar.
Hormon adını vs yazardım detaylı ama okudugum kitap yanımda değil şu an
Not Merak eden olursa Tuvalet İletişimine bakabilir