Oğlum iki gün önce sünnet oldu bugün kontrolü vardı geldi baktı doktor yarın ılık suya batikon döküp biraz suyun içinde bekletip duş aldırın her gün aldirabilirseniz iyi olur yoksa gün aşırı aldırın dedi ama eşimde yara mikrop falan kapar suya sokulurr mu şişer gibi şeyler dedi bana korktum açıkçası bu konuda tecrübeli annelerin bilgilerini alabilir miyim siz nasıl yaptınız