Feyyyzza Kızlar yarın bebegime ikinci dozu vurulacak 1.dozu küvezdeyken vurulmuş. Bana öneriniz varmı aşı sonrası veya öncesi mutlaka yap dediginiz şeyler? Tecrübelerinizden yararlanmak isterim.. Ateş vs yapıyor mu? Elimde şurup olarak bitek calpol var..
eceunverkanra Feyyyzza Merhaba hepatit b asisi gorebileceginiz en rahat asi. Ates yapmiyor, belki biraz asi yerinden kaynakli huysuzluk olabilir sadece o kadar. Bizim cok rahat gecmisti hic endiselenmeyin:)
N54esrin Feyyyzza hiç bişey yapmanıza gerek yok çok kolay hiç bi huzursuzluk yapmadı bizde vurulduktan sonra biraz ağladı meme verdim içti sustu sonra eve geldik ☺️
Eylusunannesiii Feyyyzza huysuzluk olmustu sadece ates vs olmadi 2.ci ay aşısındada ates yasamadik 3 aşı birden vurunuyor 2 bacaktan 1 koldan 😏