Kızlar sanırım bebeğimin kilosu biraz fazla 10 doldurdu 12 kilo doktor fazla değil ama mamayı kes dedi ama mama içmeden uyumuyor emmeyi de bıraktı iştahı yerinde fazla yedirmiyorum diye düşünüyorum sabah öğlen akşam am öyle tıka basa yemiyor mamayı sadece geceleri veriyorum 2 bazen sabaha kadar 3 oluyor mamayı kessem nasıl olur aceba mama 1 yaşından sonra da öneriliyor ama bilemiyorum sizin nasıl