Gzmkrm Allah sizi ya 😂 ne desem bilemedim aslın da haklısınız benim oğlum 4 bucuk aylık daha yeni 6 kilo aldı üstelik mama ve emzirdim halde kendisi minyon 3 kilo doğdu ama şükür ve dediğiniz gibi de kilosu bence gayet iyi maşallah 3 aylık bebeğe göre bize doktor ek gıdaya başlayın dedi ben bekliyorum 6 ay olsun diye zaten doktor demiş iyi dite anlamıyorum ben de böyle insanları o zaman benim oğlan hepten düşük kilosu 😂