feldspar vala ben çok çok memnunum ayrıca evime kim gelıp süpürge yaptıysa çok beğeniyor 😀 yorumları bı okuyun derım bende çok araştırdım alırken phılıpsle arasında kaldım sonra bu daha aklıma yattı ıkı senedir kullanıyorum çok çok memnunum.dyson a benzetmeye çalışılmış kumandalı falan oluşu mutlaka bı yorumlara bakın nette aklınıza yatacak