aslanuraz Bebeğim 4 aylık ve odasını daha hiç kullanmadı. Odanın şeklini değiştireceğimiz için örgü korumalığı satmak istiyoruz. Yatak ölçüsü 90×190. 370 cm korumalık ölçüsü. 150 tl olarak düşündüm fiyatını. Almak isteyenler bana ulaşabilir 😊💕💕
Canevlatlarim54 aslanuraz korumalık çok güzel de ben başka birşey sormak istiyorum. Yatak sanırsam monesteri yatak nerden aldınız bide kullanışlı mi sizce ben oğluma alicam da 2.5 yasinda
aslanuraz Çok teşekkür ederim 😊 evet cok kullanışlı. 6.ayında geçireceğiz odasına. Ben modeli çizip yaşadığım şehirde çocuk mobilya imalatı yapan bir yere yaptırdım. Düşme riski yok, uyandığında kendi kalkabilir vs. Bence sizde alabillirsiniz 😊
Canevlatlarim54 aslanuraz sagolun çok teşekkür ederim peki yatağı nerden aldınız. Bide tam net resim varmı aceba olmadı bende mobilyacılara yaptırırım