Manolya kusura bakma yeni gördüm mjını yok alttan kürtaj şeklinde oldu normalde tam bayıltıyorlar ama bende bazı sıkıntılardan tekrar belden aşağı yaptılar ağrın oluyor tabi ama sendeki gibi bir iki damla değildi benimki bildiğin afedersin ama kan şeklinde idrar yapıyordum aşırı fazlaydı saat başı nerdeyse ped değiştiriyordum 😭 dr um gördü ve almadı 15 gün sonra gel dedi kendisi düşer dedi halbuki rahme yapışmış ve benş zehirlemeye başlamış ve iki parça varmış devlet hastanesi anladı bunu da anlatsam neşer neler ihmal etmeyin gidin dr a sonrası daha acı ve hala geçmedi içim yarayken tekrar işlem yapıldığı için enfeksiyon olmuş 4. Aya girdik hala tedavi görüyorım