İkinci oğlum da kolik olacak diye hep korktum. İlk oğlum kolikti ve abartısız söylüyorum alti ay tam alti ay hiç uyumadık hep ağladı hep ağladı 😱 Eşim annem ben nöbetleşe uyurduk. Şimdi küçük oğlum 41 günlük asla uyumuyor sadece memede susuyor. Biogaia aldım ama gaz ilaci değil. Şimdi eşim Metsil aldı kullanan memnun kalan var mi? Sab simplex nurse harveys kullandım büyük oğlumda ise yaramadı maalesef. Uyumak istiyorum çünkü sürekli etkinlik isteyen ve ağlayan iki yaşında oğluma enerjim lazım 😔