Merhabalar 4,5 aylık bebeğim var emziriyordum ama doğum kilosu 3440 1.ay kontrolünde 3200 çıktı kilo vermiş tahliller yapıldı ve karaciğer değerlerinde sorun çıktı takip altına alındı ve kilo alması için mamaya başlattı sütüm az geliyor doymuyor çay vs de içiyordum ama yetmiyor mama verdikten sonra iyice almamaya ve sütüm de azalmaya başladı nerdeyse bitmek ve yaklaşık 2 aydır memeyi hiç almıyor ve süt de yok ne yapabilirim? Ayrıca prolaktin hormonuna baktırdım çok düşük çıktı. 2 defa emzirme danışmanlığı aldık hala devam ediyor ama sonuç alamıyorum bir türlü gelen bir çay kaşığı kadar bile değil. Memeyi ağzına hiç almıyor bu durumda olup tekrar sütü gelen var mı yardım edin lütfen her gün ağlıyorum stres yapıyorum artık