Asafmomm
Canım bu genelde Mart Nisan ayında yenidogandan yaşını almış çocuklar için salgın dönemi kusma,ishal,ateş bu şekilde ilerliyor ishal aşırı sulu oluyor yada rotavirus almış oluyor her ne kadar aşı yaptırmış olsak da rotavirus alabiliyorlar. Takip et ishal kaç kez olucak ve bir bezin fotoğrafını çek hastaneye gidersen gösterirsin bu tarzda diye bolca sulu şeyler ver ayran su tarzında sıvı kaybı olunca da yorgun düşüp uyuyabilir yaşadığım için biliyorum