heyymomm AntiFilozof ben bunun dakikası olduğuna inanmıyorum genelde çünkü o kendi istediği kadarı emiyor sütünüz çoksa ve güçlü çekiyorsa hemen doyuyor tam tersiyse daha çok emiyor biz de 37 günlüğüz bazen değişiyor kısa emiyor bazen de uzun emiyor
AntiFilozof Busbus58 ya öyle demeyin ne güzel bence ben bir ay emziremedim o kadar zorlandımki ağlaya ağlaya bu emzirme işini biraz çözdüm sayılır ilk defa bu gecede emzireceğim inşallah çocuk gibi heyecanlıyım valla uyanmasını bekliyorum 🤭
homosapiens Busbus58 ben de oyleyim hatta suan 11 den beri emiyor uykuya dalmasini bekliyorum birakmadi bi turlu 🤦♀️🤦♀️
HavvaZade AntiFilozof pes etme benimkide emmiyordu ağlaya ağlaya emmeye başladı şimdi de hep emim diyor 😂🤗