2bebelianne__ bay bay nıght ı ben kullandım . Kızım uykuya gecerken çok zorlanıyordu uyku var direniyor 2 saat sürdüğü oluyordu 3 haftaya yakın böyle devam etti . Bay bay nıght ı da forumda okumuştum son çare doktorumuza danışıp denedim . Doktor kullanıp işe yaradı diyen de var hiç etki etmedi diyen de var dedi. Sipariş ettim hemen . 5 gün kullandım işe yaradı gerçekten düzene girince bırakmak gerekiyormuş forumda annelere sormuştum çünkü damlanın içinde pek bişey yazmıyor. Alışkanlık yapmadı ama direnme sıfır şu anda. Uyku geçişi içinmiş bizim de sorunumuz oydu yani uykudan tekrar uyanma ya da uyku süresinde bi uzatma olmuyor zaten kimse istemez gereğinden fazla uyumasını. Tavsiye ederim bizde işe yaradı en azından . Kızım 6 aylık alerjik reaksiyon gösterir mi diye önce 3 damla kullandım sonra 4 -5-6 damlaya çıkardım 5. Gün direnme bitmişti .