Bebeğim 8 buçuk aylık destekli oturuyor çok yakında desteksiz oturur suanda o derecede buna geç diyorlar suanda bebe baba dede vs gibi şeyler demesi gerekiyormuş demiyor ama yapabildiklerini söyleyeyim mesela emziğini yakınında bi yerde koyuyorum bulup ağzına koyuyor biberonu tutup kendi suyunu içiyor oyuncağını versem inceliyor diğer eline geçiriyor yüz üstü saatlerce bıraksam durur kendini sırt üstü koyduğum zaman yüz üstü çeviriyor Asya dediğim zaman dönüp bakıyor koltuğun kenarına koysam dokunmadan ¾ dk duruyor vs vs vs bunları yapabiliyor ama akrabalarım kelime konuşmuyor daha oturmuyor falan diyip canımı sıkmı normalmi bu durumlar acaba ne zamana kadar yapması gerekiyor bunları