[silindi] benim bebeğim 9 aylık alt kata n. 11 den gelişim yatak aldım ara katı kaldırdık o şekilde anne yanı asonsörünü de son göze indirsim o şekilde kullanıyoruz. Kumaşı naylon değil keten haşır hulur ses yapmıyor. Sallaması çok fazla değil sebebi de anne yanı olduğu için anne yatağına sapitleme aparatı var onu takınca yavaş sallanıyor. Ben çıkarıp da denemedim ama o aparat takılmadan daha fazla sallanır.