Alp-kagan20 hulya1406 bizde 25 kasim dogumluyuz atak dedikleri zıkkım ne zaman bitecek acaba sabirla bekliyoruz
Arzukeskn 4 ay 7 günlükten merhabalar bizim 2 haftaya atak haftası bitiyor sizlerinde ortalama aynıdır az kaldı sakinleşecekler allah’ın izniyle az da olsa ışık var tünelin sonunda ha gayret güzel anneler😁😁😁
Masev 3 ay 10 gunlukten beri yasiyorum burda yazdiklarinizim hepsini. Bu kadar erken olmasi normal mi
Annesibel feamtrmea Benim kızımda 4 buçuk aylık oldu bugün 🙈 Çığlık atmalar, gülücük dağıtmalar, kucaktayken herşeyi pür dikkat izleyip aşağıya doğru eğilmek istemeler, kucakta uyuma, bol salya ve evet uyurken ağlama halleri hepsi mevcut 🥰🧿
Dnrsln hulya1406 evet haftası da mı doğdu. Bizimki 38 haftalık doğdu normalde 4 aralıktı doğum tarihi
hulya1406 ftsdmrhn ben henüz vermedim hemşire söyledi dolaptan çıktığı gibi ver hoşlarına gider dedi daha denemeye cesaret edemedim ☺️ @Alyamom3450 bu arkadaş veriyormuş cevaplar mısın canım ? ☺️
Alyamom3450 ftsdmrhn dolap tan çıkarıp soyup veriyorum ama ben kendi elimle ağzına veriyorum kendi eline vermiyorum 🥕
Sdtyldrmklkn feamtrmea d vitamini NBL kullanın hem probiyotik hem d vit. Bağırsak düzenleyici birde öneririm