Evet, benm bebeğimde 12 günlükken sarılık oldu bir gece ışık tedavisi gördük. Birinci ayda kontrole gittik. İdrar ve kültür verdik. EnfeksiyonU varmış. Hemen yatış verdi doktor enfeksiyonu yüksek çıktı 7 tane iğne verdi. Böbrekleri için ultrasonda çektiler çok şükür bir sorun çıkmadı. Bebeğiniz erkekse biran önce sünnet yaptırın. Şuan 3 aylık sünnet yaptırdım. Çok korkuyordum hatta çok ağladım ama üç günde iyileşti. ☺️