momyshark1 anneyi hem nasıl olduruyo bı bilseniz fakat çocuklarda da kalıcı hasar bırakan bişi malesef 3 dakikayı geçen kasılma nöbetleri beyinde gerileme yaşatıyor bu yüzden nöbetin ardından nörolojik araştırmalar başlıyor nöbet aninda Bebeğe ilk yardım uygulamak zorundasınız yan yatırıp dilini yutmamasini ve kürek kemiğinin arasına vurarak o baloncuk şeklinde yuttuğu tukurukleri çıkarınca anca kasılma sona eriyor ayaklarının altına vurdugununzdada çocuk tepki veriyor ise bilinci açık anlamına geliyor eve 5 dk bulan nöbetler ya felç yada ölümle sonuçlanır buyuzden ateş çok tehlikeli bişi bu nöbetleri aile bilinçli bı sekikde hızlı mudahale ile sonlanlandirmasina yardımcı olmalı ve ben senin dediğin gibi kesinlikle ilaca karşıydim ama bizim yaşadıklarımız dan dolayı ateşi 37 olduğu anda müdahale etmek durumunda kalıyorum 38 de bile nöbeti yaşadık çünkü anlayamıyorsun çocuğun hiç bişi yok parktan geldi ateşi falan yok mutfakta kucamda oturuyor çocuk bı anda iki büklüm oldu kastı kendi kaldı gözler resen tepes taklak dudaklar mosmor vücut mosmor tirtir titriyo yok yani ben oldu zannettim ambulanstan sağ çıktığına inanamadim Allah düşmanımin başına vermesin kimse evladiyla sinanmasin uykularımı yitirdim resmen gece kaç defa hiç bişi yokken çocuğu alıp silkelemeye başladım eşim diyoki kendine gel bişi yok bırak çocuğu korkunç bi durum ya