Ebus57 Benimkide 6 aylik yaptirmayi dusunuyorum gec bile kaldim hatta.uroloji daha iyi diye onerdiler ama bilemedim
Arzu_78_78 Ebus57 bizde bugün üroloji de yaptırdık 3 aylığız inşallah hemen geçer sizde hissetmeden biran önce yaptırırsınız
Arzu_78_78 ebrucar1 bizde bugün yaptırdık şükür hiçbirşey vermedi corpol yeterli dedi inşallah hemen acısız atlatırız