Hanımlar ıyı aksamlar 🌸
Cuma günü 2 aylık olucaz inşAllah bır kaç gün önce gaz sorunumuz vardı onu çokşükür cözdük sayılır. Şimdi ise uyku sorunu var🤦🏼♀️ 3 gündür gündüzleri ve akşamları deliksiz uyuyamıyoruz artık gün içinde birkere 1 saat veya 2 saat anca uyuyoruz. Sallayarak uyutuyorum bebegımı ayakta uyuyo dalıyor beşiğe koyunca bes dk sonra gözler tık👀 aslında uykusu var ama uyuyamıyor sizce ayakta sallanmaya alıstıgı için mi böyle yoksa 2 aylık sıkıntısımı . 🤦🏼♀️🤦🏼♀️