1minnakannesi bugün 3ay 15günlük olduk al bendende okadar bizde böyleyiz kucağımda ayrı ağlıyo yatırsam ayrı ağlıyo altını açınca çok sevinirdi artık onuda sevmiyo atak haftasındayıZ desem değiliz resmen psikolojim bozuldu sürekli 😢 ağlama sesinden çok abartılı gelebilir belki ama bugün hem ben ağladım hem bebeğim ağladı ne yapacağımı şaşırdım doktora götürüyorum bebektir ağlar deyip geri gönderiyo ya bi bebek dediğin bu aylarda yatıp oynamazmı etrafı keşfetmeZmi yok anam nerdeee Allah yardımcımız olsun ne diyelim bunada şükür 🙏