Hafsaninannesi_ içi derin ben ilk zamanlar içine reflü yatağını koyuyordum şimdi kızım 10 aylık battaniyeler falan koyuyorum ama benim kızım öyle aşırı hareketli değil çıkmak isteyen hareketli bi bebek kendi girer çıkar içinde kumaşın arasındq ince bir suntalam olduğu için diğer hamaklarda olduğu gibi ağırlıktan bir süre sonra yere değme falan olmuyor bu hamakta ki en büyük avantajda bu