Eliftznogr 12 günlük bebeğinde tiroid hormonu değeri biraz yüksek cıktı bir daha tahlil yapacaklar bu durumda olan var mı
Yelizdurmus Eliftznogr bizde de düşük çıkmıştı endokrinoloji bölümüne gitmiştim sonra daha sonra normal değer çıktı şimdi 8.5 aylığız yine düşük çıktı tekrar gitçez 🙏
Keskeuyusam Benim duyduğum kadarıyla bu değer için ilaç veriyorlar ve düşünce bırakıyorsun canım. İlacı kullanırsan kendiliğinden düzeliyormuş endişelenme çok sık rastlanan bir durum