Mirosunannesi bence gazı yada aç olduğuyla alakası yok benim 55 gün Benimkide illa kucakda gezecek 1 saat emziriyorum her iki memeyi o bırakana bidaha olmayana kadar istemezse öğürüyo zaten emziriyorum gazıyla uğraşıyorum 1 saat alttan üstten olmadığına emin oluyorum bi yatırsak basıyo yaygarayı anca uyucaksa degecek o sırtı yere uyumazsada gezdircen durcan biz öyleyiz şuan kebdi kendine oyalanmıyo bizim aileler çok ilgi vekleyen bebek diyolar 😅 zaten 1 aylık herhangi bişeylede oyalayamazsın ama benimkide o durumda herkez geçecek diyo sabırla kendi kendine oynicağı zamanları bekliyorum