Mirosunannesi Bizde 1ay 1 günlüğüz yeni doğduğu zamanlar zorla uyandırmaya çalışıyorduk şimdi uyutmaya çalışıyoruz. Gaz sancımız var ayaklar ya karnına çekik ya yay gibi gergin. Reflümüzde var emdikten sonra kusuyor, gazından kasılırken kusuyor, alt değiştirirken kusuyor. Şimdi bide pamukçuğu oluştu🤦♀️Annelik gerçekten zormuş bazen çok zorlanıyorum büyütemeyecekmiş gibi hissediyorum😔