Xyz1234 benim bebeğim de şu an 5 aylık ve son iki aydır 400 er gram alıyor. Doktorumuz da boyu önden gidiyor, illa çok kilo alacak diye bir şey yok, gelişimi gayet iyi dedi. O yüzden doktorunuzun değerlendirmesini dikkate alın bence, en doğru kararı o verebilir. Mama verildiğinde bebekler daha fazla kilo alıyor bu bir gerçek ama bu sütünüzün az olduğunu göstermez.