Merhaba arkadaşlar 3 aylık kızım bu ay sadece 400 gram almış hemşire kendi kilosu ayına göre iyi ama az kilo almış dedi.Bir sorun olur mu doktora götürmek istiyorum ama korona yüzünden korkuyorum yani başına böyle birşey gelen var mı korkuyorum bı sikinti varmıdır diye🤔