Güzel anneler lütfen bir fikir verin 😔 kızım 7 ay 12 günlük. 5 buçuk 6 aylıkken tattırmaya başlamıştım. Çok severek başlamadı geçer dedim ama hala geçmiyor deliricem yaa😕 ne versem ne hazırlasam ağzını kilitliyor oyunla kandırmaya filan 2-3 kaşık yerse hepsi o. Herşey çöp 😬 Geçer Mi bu süreç sizce ya da ne yapabilirim ?