Ssena123 Merhaba güzel anneler, oğlum 4.5aylık hipp combiotic kullanıyoruz fakat sanki artık doymadığını farkettim kilo alımı güzel ama mama doyurmuyor sanki. Mama kullanan annelerimiz hangi mamayı önerirsiniz?
cihangirinannesii Ssena123 benimde oğlum 4.5 aylık aynı mamayı veriyorum hem doymuyor Hem aşırı kusuyor
cemrebusra2710 Ssena123 benim kızım 4 ay 26 günlük sma kullanıyorum kgalimi yavaş fakat 11 12 saat yemese acikmiyor doyuyor mama aramıyor Buda kg etkiliyor
Rumeysadgl Ssena123 evet doyurmuyor canım bende 2 ay kullandm zayıf doyan oğlumu hemen toparladı kılo aldırıyor ama tok tutmuyor sımdı sma denedm oda kabız yaptı bebelac dedm gunde 4 5 kez kaka yaptı ne alacagımı sasırdm
Vanilya Ssena123 ilk 6 ay hip combıotıc kullandım. Doyurucuydu çok iyiydi. Çişli bez sayısı fazlaydı yani. Aranması ağzı ile refleks olduğu için bunu göz önünde bulundurmadım hiç. Kilosu da iyiydi.
Ssena123 cemrebusra2710 11 12 saat çok fazla değil mi.. Benim oğlum 2.5 saatte bir içiyor ve öyle olmasına rağmen tok tutmuyor kilo alımı belki sizin ondan yavaştır.
cemrebusra2710 dominantteyze yemiyor uyku arasında veriyorum almıyor gündüz aynı şekilde almıyor ne yapsam doyuruyor acikmiyor çoğu zaman
Ssena123 Dorika şaşmayalım iyi hoşta bebekleri doyurmuyor malesef kilo aldırıyor evet besleyici ama tok tutmuyor
cemrebusra2710 Ssena123 zorla yediremiyorum yemiyor canı ne zaman isterse o zaman alıyor ama bu istisnai durumlarda belki içtiği cc miktarda etkiliyor olabilir
Ssena123 Rumeysadgl inanın bende ne alacağımı bilemiyorum şu durumda 🙈doktorumuza danışacağım inşallah sizlerede söylerim
Ssena123 Vanilya bizimde kilomuz iyi şükürler olsun ama işte anlayamadığım tok tutmuyor son zamanlarda bunu gözlemledim 🙈
Hmtgce Ssena123 bende hip kullandım ama hem doymuyodu kızım hemde büyük tuvaletini 4)5 günde yapiyodu şimdi similac a geçtik çok memnunum
defnesmomm Ssena123 similac öneririm 🌸 hipp, bebelac gold ve sma deneyimlerimiz oldu. Similac’tan çok memnunuz
Ssena123 cemrebusra2710 yapısal olabilir tabiki ama yinede doktora danışın belki ek gıdaya erken geçersiniz
Ssena123 Dorika 1.5 saatte bir veya 3 saatte bir 120 150 cc arası içiyor, 1.5 saat olursa 90 cc veriyorum 3 saat veya 4 saat olmuşsa 120 veya 150 cc