Merhaba, 4 ay 5 günlüğüz atak dönemindeyiz ve son 1 haftadır çok kötü geçiyor özellikle gece uykusuna geçtiğimizde bebeğim normalde çok iyiydi akşam 9da uyurdu sabah 8e kadar arada sadece 2-3 kez uyku emmesi yapardı. Son 1 haftadır gece yine aynı 9da uyuyor ama 12Den sonra saat başı kalkıyor ve en son 5te tamamen uyanıyor çok yoruldum tam düzene girmişken herşey tepetaklak oldu gibi hissediyorum:( Bu dönemi geçiren varmı? Sonra uykuları düzene giriyor mu acaba? Napabilirim bunun için lütfen yardım edin 🥺🙏🏻