Merhabalar, 6 aylığız ek gıdaya başladık geçen gün muz tadımı yaptık. Dün çok minicik kakasını yaptı ama bugün hiç yapmadı normalde hiç böyle sorunlarımız olmazdı. Doktora sordum gliserin kansuk diye bir fitil verdi fakat çok beceriksizimdir fitil konusunda koyuyorum yada koyamıyorum bilmiyorum hoop geri çıkarıyor sonra ağlıyor tabi. Aklıma kuru kayısıyı kaynatıp suyunu mu içirsem yada haşlayıp ezip yedirsem mi diye düşündüm. Kuru kayısı etki eder mi ? Yada sizin önerileriniz neler ?