squirtle Kızlar 5,5 aylıkken tadımlarq başladık her tadımdan snra iki üç kaşık sadece su verdm 6 aylık oldu bugün ne kadar su vermeliyim günlük
Ebrulig squirtle bende tadım yapıyorum doktor 1 çay kaşığı sabah 1 çay kaşığı akşam yemek verdiysen suyuda 1 çay kaşığı ver dedi fazlasını verme dedi aslında başka doktorda dinledim ona bile gerek yokmuş anne sütü doyurucu ana öğün olduğundan zaten sıvı ihtiyacını alıyor
biregesevdasi squirtle bebeğim 4ay 23 günlük ben emzirdikten sonra biberonla ne kadar içerse veriyorum zaten çok fazla içmiyor. Bir sorun yaşamadım.
curly_mom squirtle tadımlardan sonra teklif edin içtiği kadar içsin bebek suyun bi sınırı yok 🤷🏻♀️ Sadece öğünlerden önce çok su içerse tıkanabilir
civcivoz squirtle ben her yedikten sonra veriyorum biraz iciyor. Hem bogazı temizleniyor onun dısında gün icinde vermiyorum zaten emziriyorum. Sadece tadımlardan sonra veriyorum
Fg50 Bnde bekleyim şurda bnmkide hiç sevmiyor suyu zorla içiyorum içtiğinide tükürüyor acaba yeterli oluyor mu bi kaç kaşık her öğünden sonra
Bal_yanak Bende burda beklim sağlık ocağındaki hemşireye sordum diyoki ne kadar istiyorsa ver biberonun hepsini bitiremez zaten diyi ben ne kadar verirsem yer içer ki çocuk 🤷
cekoslavakporseleni squirtle doktorlar mama ya da anne sütü fark etmez 1 yaşından önce gerek yok ama 9.aydan itibaren verebilirsiniz. Bu da 10ccyi geçmesin ki kalori alımı azalmasın diyor.
Meliiskan Bize doktorumuz 25-30 cc demişti şuan 9,5 aylığız 150-200 cc olmalı diyor zorlasa olsa içir diye sürekli söylüyor ama asla içmiyor içiremiyorım