Merhaba arkadaslar kızım 6 ay 24 günlük neredeyse 7 aylik olduk ek gida olayında yumurta kullanamıyoruz yüzden sabahları genelde yulafli irmikli meyve ekleyerek kahvalti öğünü birde aksama doğru sebze ve yogurt veriyorum yani toplamda 2 ogun sizce normal mi sizler ne şekilde yapıyorsunuz kac öğün veriyorsunuz