Seutfu tam 18 aylık oğlum bizde de yememe problemi var.Ozellikle sabah kahvaltilarimiz çok sıkıntılı, çoğunlukla hiç bir şey yemeden kalkıyor ve meme istiyor, sabah uyanincada meme istiyor (Gece beslenmesini 18 gün önce kestim)Diger ogunlerde de pilav,makarna ve bir kaç çeşit çorba içiyor.Yeni yaptığım hiç bir şeye ağzını acmiyor
Çok isterdim beraber sofraya oturup keyifle yiyelim ama her yemek saati cebellesmeyle geçiyor😔
Ama biz takviye kullandik önce balık yağı(,ocean marka) sonra wellkid marka bir takviye, 2 kaşık yiyecekse 3 yiyor ama yeni bir şey yine yemiyor