Canan_sezer 10032021 2 saatte bir hatta 1.5 bile yap yoksa sarılık oluyor Allah korusun saat kur sürekli emzir
Canan_sezer 10032021 bizimkide oldu anlamadım ben kimse de yoktu yanımda zor yetiştirdim hastaneye sen genede emzir ben 40 ı çıkana kadar 2 saatte bir emzirdim birazda korkudan