Mochaloze ya cok duymussundur belki bunu ama bence o cocuk ac oldugu icin uyumuyor yada susmuyordur mutlaka bir derdi vardir benim kizim 6 aylik 15 gunluk ben 5 gun once farkina vardim milletin bebesi 3 saatte bir 100-120 cc mama icerken benimki 20 cc iciyordu bende ac olsa icer diyordum ama oyle degilmis cocuklar cok cabuk huy degistiriyo benim kizimin 7 tane her marka biberonu var wee nin kucuk sulugundan baskasini kullanmiyor yani yeni anladum bunu da su icerken aceba mamayi bunda icer mi dedim ve oyle bi icti ki mutlaka bi sikintisi vardir bolca deneme yanilma yap bence ben mutfaga su almaya gidemez esim gelene kadar ac dururdum cok sukur simdi ya uykusu gelir aglar yada acikir yada oyun ister bence sende oyle yapabilirsin