eymeninannesi3 yaşadığınız durum normal hatta olması beklenen bir durum. O aşı yeri nohut büyüklüğünde şişecek sonra ortaya irin gibi toplanacak hiç ellemeyin. Kıyafete falan sürtünerek kendi patlar. Sadece patldığında pamukla silin bırakın. Sonra orası kabuk bağlayacak düşecek kabuk bağlayacak düşecek derken 2-3 ay içerisinde tamamen iyileşmiş olacak.