Asyalina evet evet alerji maması bebelac pepti Junior eğer sizde onu kullanıyorsanız göndereyim, maalesef doktorumuz değiştirdi bizim başka markaya geçmek zorunda kaldık onlarsa doluca elimde kaldı,yalnız bir kutusunu açmıştım o kalsın diğer 7 kutuyu gönderirim, nerede yaşıyorsunuz 😊