zbd Ay sonunda yapılan aşılarda bebekleriniz çok ateşlendi mi kol ve bacaklarında acı ve ağrı oldu mu?
monaroza1 zbd Bizde yarın yaptırıcaz gitmeden yarım fitil ver dedi doktorumuz inşallah huysuzluğu olmaz 😓
buselidunya zbd Ateş olmadı şükür ama ağrı oldu çok 🤦🏻♀️ Aşıdan 2-3 saat sonra hiç durmaksızın ağladı calpol vermiştim öyle zar zor uyudu, uyandığında da geçmişti 🙏🏻
Hifaskkk44 Busbus58 aşıdan önce calpol veya başka ilaç vermek aşının etkinliğini azaltır hem belki çocuk da ateş olamayacak boş yere o kadarcık bebeğe ilaç vermek doğru değil o yüzden gidişata göre vermek en doğrusu