Sevgili anneler size bir sorum var 17 gün önce doğum yaptım bebeğim kanalda sıkıştığı için kafası şişti ve kan topladı yumuşak bi balon gibiydi o bölge ultrason cekildi doğumdan sonra temiz geçer dediler ama bugün farkettim ki sertleşmiş ve sivrilesmis o kısım bu şekilde olan var mı iyileşirken mi böyle oluyor acaba ? 2 hafta sonra kontrolumüz var o yüzden buradan sormak istedim